torsdag 19 december 2013

Storstaden jakobstad nästa

Godmorgon alla trogna följare!

Tänkte att jag kan ge er lite kort information o vad jag kommer att ha för mig de närmaste timmarna eftersom jag troligen inte kommer att ha en dator på länge.
Lillgrabben, jag och en kompis skall åka in till stan och handla lite till helgens julfest.
Vi tänkte att vi skulle bjuda hem lite vänner och fira en lite för tidig jul tillsammans med dom så hinner man träffas lite också.
Därför måste vi nu shoppa loss lite värrigare. Jag har hör och häpna lovat att jag skall baka och jag som aldrig brukar baka har varken mjöl socker eller smör i huset.
Orsaken till att jag aldrig bakar annars är att gubben inte äter så mycket sött och jag gärna äter upp alltihopa när jag är ensam hemma och har tråkigt.
Senare på dagen borde jag hinna rida en två eller tre hästar. har ett vagt minne att jag också lovat lillasysyter att hjälpa henne med pirayan.

I lillasysyters kamera ligger också en massa julbilder som borde fixas så jag kan visa er senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar