torsdag 27 mars 2014

Ingenting

Hej!

Ursäkta mig för dålig uppdatering, men just nu så ser varje dag i princip lika ut hela tiden. Livet rullar på och jag trivs med livssituationen precis som den är, men det finns inget nytt att skriva om.
Egentligen så är det ju en bra sak att man har fullt upp och inte hinner spendera så mycket tid på soffan, jag trivs med att ha det så. Jag trivs med att trött stupa i sängen efter en intensiv dag full med både gamla och nya utmaningar.
Gårdagen spenderades på resande for mest hela dagen. Började med att åka in till stan och lämna in lite papper till FPA. Sen blev det att slösa lite pengar på att åka och äta kinamat på restaurang. MUMS. Efter det så styrde vi kosan mot en kompis och där spenderade vi X antal timmar. Vi packade sen in oss allihopa i bilen och for en sväng till Lepplax för att hälsa på småponnyerna. Direkt efter det så for vi in till stan igen för att hälsa på lite mera kompisar och dit for den dagen i ett enda huj.
Idag har jag hunnit en sväng via stallet och putsa på lillprinsessan samt låtit henne busa av sig den värsta energin. Det går åt mycket energi nu att försöka putsa och fejja så mycket man bara hinner.
Just nu är jag i Esse och sitter barnvakt åt lillbrorsan och efter det är vi bjudna på mat till svärföräldrarnas. Det är lata dagar mina vänner, full med fritidsaktiviteter och nöjen.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar