måndag 26 maj 2014

Bättre sent än aldrig

God morgon!

Hoppas ni alla har fått sova gott och att ingen är allt för besviken över VM silvret. Själv tycker jag att Lejonen gjorde enormt bra ifrån sig och att vi skall vara stolta och nöjda över att de tog sig så här långt. Åtminstone jag har ingen tid eller lust att ödsla n¨ågon energi på att vara sur och bitter speciellt inte när man själv bara suttit på soffan och kollat på när andra svettats :)

Dagens nyheter är lite gamla, men nu har lillgrabben ÄNTLIGEN fattat knixet med att åla sig framåt. Han knäckte koden för lite över en vecka sedan och nu far han runt över hela huset som om han aldrig gjort något annat. Precis allt skall utforskas och smakas på, precis som det skall vara. Hans favoritplatser just nu är städskrubben och köksbordet.

Jag själv håller på att bli senildement misstänker jag. Tror att det är för mycket som rör sig i min hjärna för att den skall hinna och orka registrera allt.Jag fick just ringa till rådgivning och kolla upp en tid. Jag var helt övertygad om att jag skulle dit klockan 9 i dag, men det visade sig att jag skulle dit imorgon klockan 3 istället..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar