lördag 28 juni 2014

Orange is the new black

Hejsan alla!

Här hemma hos oss far det som vanligt lite hit och dit och vi har det för det mesta fullt upp men passar ändå på att ta en ledig paus lite nu som då.
För tillfället är det Tv.serien Orange is the new black som underhåller oss på kvällarna när lillgrabben har somnat, helt okej serie faktiskt tycker jag.
Lite synd bara att man har lite svårt att slita sig från skärmen när ett avsnitt är klart, för det mesta blir våra kvällar alldeles för sena och våra mornar alldeles för tidiga så man går omkring och är lite så där halvtrött hela tiden.
Igår var jag på rådgivningsbesök. Jag tycker att jag har väldigt svårt att hålla koll på i vilken vecka jag är i under denna graviditet men just nu är jag i v 20 så halva tiden har redan gått, helt otroligt hur fort tiden går. Det känns som om magen växer så det knakar och det går verkligen inte att dölja att man är gravid. Humöret har dock varit lite bättre och jag har inte haft lika mycket sammandragningar denna vecka, så det är ju skönt. Nästa vecka skall vi på ultraljud igen och det skall bli spännande att få se lillungen igen.

Mellizza var förresten ut och skuttade runt på en clear round i torsdags. Denna gång var arabprinsessan med på noterna och tyckte det var väldigt roligt att avverka hinder efter hinder. Dagen före så hoppade vi lite titthinder på hemmaplan bara för att hon skulle få titta av sig det värsta innan, så hon tyckte nog att alla tävlingshindren inte var något att hetsa upp sig för :)
Tävlingspremiär på nytt ställe var det också så det var roligt.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar