onsdag 2 juli 2014

Lille pirre

hej!

Länge sen ni har fått höra något om Pirayan så jag tänkte ge er en kort uppdatering. Det har nu gått 6 veckor efter den senaste operationen och det verkar som att hormonerna håller på att gå ur kroppen på honom. Han är lugnare och inte lika stressad och orolig i kroppen. Han orkar hålla fokusen bättre. givetvis så har han ju bättre och sämre dagar och att vara en fyraåring unghäst på boxvila och inte slippa och röra på sig som man vill gör ju att man inte alltid orkar hålla alla hovar i styr när man slipper ut på skrittpromenader, men så småningom skall han få bli fri häst igen.

Just nu håller jag på att fylla i blanketter till Finlands internationella C- Show. Båda brudarna skall slippa iväg och showa loss lite. Min goda vän har lovat att hon skall komma hit och visa dom åt mig, gissa om man är tacksam över att ha en sådan vän som alltid ställer upp i vått och torrt. Min andra goda vän har lovat att komma med som chaufför och det är också guld värt. inte alla som vill offra en hel helg på att hänga med på arabutställning. hur som hellst ser jag sjukt mycket fram emot detta. I år får jag ju till och med själv följa med. Annat var det i fjol när jag låg på BB med lillgrabben :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar