torsdag 3 juli 2014

Simhallsbesök

Hej!

Huh vilket regnigt sommarväder vi har. jag tror nog att det är första gången i mitt liv som jag besökt en simhall mitt i sommaren. Jag och gubben kom på att vi skulle fara dit igår på kvällen. vi har länge funderat på vad lillgrabben skulle tycka om att fara dit och igår kom vi oss äntligen iväg.
Lillgrabbens första reaktion var nog att han tyckte att det var lite väl läskigt mycket folk och mycket ljud. vattnet i barnpoolen var iskallt så det var ju ett litet minus. sen efter en stund när han fått uttrycka sitt missnöje ett tag så hittade han en spade att plaska i vattnet med och efter det var han fast :)
Vi testade också på terapibassängen samt bubbelpoolen och där var värmen i vattnet betydligt bättre.

Igår fick brudarna komma ut en sväng också. Meciliah var helt dunderladdad så för hennes del fick det bli en ordentlig lösgalopp för at hon skulle få bort alla myror ur kroppen. Mellizza fick agera draghjälp och gasa runt med ryttare på ryggen. Härligt när man kan få två hästar motionerade på samma gång.
Konstaterade sen att lillprinsessan har lite för bra kondition för sitt eget bästa eftersom hon inte blev varken svettig eller andfådd av en riktigt ordentlig rush


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar