onsdag 9 juli 2014

Varmt kan man väl säga

Hej!

Idag tänker jag inte tjata om vädret för alla som varit utomhus eller ens tittat ut genom fönstret vet ju endå vilket väder det är. Tycker det är lite smååintressant med alla värme statusuppdateringar om jag får vara helt ärlig hehe :)

Här hos oss fortsätter vi med att försöka ta det lugnt. för min del så går det inte så bra, jag har myror i benen och fingrarna kliar. Gubben och hans syster förbarmade sig över hästarna och tog ut dem på en tur.
Själv satte jag lillgrabben i vagnen och följde med som promenadsällskap.
Speciellt Meciliah var helt obrydd av värmen och lite halvgalen idag. Hon skulle promt springa och springa det fick hon. Sen när vi kom tillbaka så fick båda hästarna ett välförtjänt bad, det tror jag att de minsann behövde.

I helgen funderar vi på att smyga åt oss en liten semester. Lillasyster som är fadder åt lillgrabben har lovat att hon skulle kunna ställa upp som barnvakt så nu funderar vi febrilt på vad vi skulle kunna hitta på för skoj. Några bra förslag någn? :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar