måndag 18 augusti 2014

Beslutsångest

Hej och hå!

Imorgon är det maskeradhoppning vid Kvarnbacken och cupavslutning på samma gång och eftersom vi skall dit med Mellizza och hoppa en annan klass så fick jag plötsligt ett infall att jag också vill tävla.
Efter att ha velat fram och tillbaka och lite hit och lite dit så kom jag nog ändå till slut fram till att det är bäst att jag väntar tills nästa år, men oj så kul det hade varit :D

Inte så mycket annat nytt på hemmafronten faktiskt, vardagen är sig lik med både jag och gubben hemma. Om 2 veckor skall han tillbaka till jobbet på halvtid för att testa om knäet håller. Det blir intressant att se hur det går med den biten och med oss andra här hemma som är VÄLDIGT bortskämda med att ha pappa nära till hands. Så småningom får vi börja skaffa lite grejer åt bebis också, en till spjälsäng behöver inskaffas samt en syskonvagn. Vi har ingen aning om vad liten har för kön så beroende på om det är en flicka eller pojke så hamnar vi väl eventuellt att skaffa lite kläder.

Pirayan har förövrigt fått två till kompisar med sig i hagen, en åring samt en lite äldre häst. Om jag förstod lillasyster rätt så hade hopsläppet för Pirayans del gått väldigt bra och han hade skött sig fint, det var ju skönt att höra.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar