tisdag 23 september 2014

Flyttdags

Hej och hå!

Kikar in en snabb säng innan jag skall springa vidare till stallet.
Har just haft finbesök av lillgrabbens kusin och hennes mamma. trevligt med sällskap så man inte behöver sitta ensam så länge gubben är och renoverar i nya lägenheten. det känns bra att snart få flytta in i en ny större lägenhet med gott om plats för oss allihopa.

Idag har jag också hunnit vara en sväng via rådgivning. Bebis i magen verkar att må bra där den ligger, tur är väl det.
Magen växer sakta men säkert trots att vikten inte riktigt vill gå upp, men den biten orkar jag inte bekymra mig så mycket över just nu. Huvudsaken är ju att bebisen växer och att jag mår relativt bra allt annat får vi ta som det kommer. Slipper ju bli av med en massa överloppskilon sen då bara om man skall se det från den positiva sidan.
Fick dock order om att jag skall låta bli att lyfta allt som är i min väg, så vilken tur att jag har en väldigt stark och hjälpsam man som kan konka på allt som behöver bäras såhär passligt till flytten och allt.

Just nu har lillgrabben den stackaren dragit på sig en rejäl förkylning. Han hostar och snorar som om han hade betalt för det.





2 kommentarer:

  1. vi flyttar också denna vecka :) mycket med flytt.. men oj va skönt he ska bli me na störr ti bo i :)

    SvaraRadera