fredag 19 september 2014

Mardrömmar

Hej!

Gissa vem som är lite lätt trött idag? Jag vet inte vad det är som har varit fel inatt men säkert var jag kanske lite för upp i varv när jag gick och la mig. Tydligen så är det inte alls någon bra ide att läsa nyheter innan man far till sängs, speciellt inte när det är mycket oroligheter i världen. Jag tycker att det är så hemskt med allt som pågår för tillfället, överallt är det något som inte är bra och som alltid så är det oftast de civila som blir lidande.
 Hela natten har mina drömmar kastats från den ena hemskheten till den andra. Jag har krigat och jag har flytt. jag har varit ond och jag har varit den som inte sluppit undan. Värst tycker jag det är när drömmarna involverar ens barn, då vaknar jag med ett ryck och måste kolla så att lillgrabben säkert är kvar i sin säng och att han andas.

Nog pratat om detta, imorgon är det tävling på schema. fastän jag inte skall tävla själv så är det lika roligt i alla fall att få stå och hejja. Jag tycker det är nästan mer nervöst att stå som åskådare än att själv sitta på hästryggen.

Lillasyster skall komma idag och hjälpa mig lite med Meciliah. Jag är så tacksam att vi kan hjälpas åt med hästarna ibland. Det är så nyttigt att ha någon att bolla fram och tillbaka med speciellt när man har lite samma synsätt men är bra på olika saker. Det är alltid bra att kunna samarbeta lite grann eftersom man ser lite olika saker och kan ge råd och tips utifrån det man ser och märker.

Lite bilder från gårdagen kan jag också bjuda på :)








4 kommentarer:

  1. Kommer deffinitivt att börja läsa din blogg, är också gravid (med första barnet) och äger en häst :)

    Känner igen mig med mardrömmar.. dom är ju helt sjuka ibland.. borde kanske berätta om dem på min blogg också.. hujj.

    Ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du hittat hit :) Vad har du för bloggadress?

    SvaraRadera
  3. Http://iffes.wordpress.com :)

    SvaraRadera