tisdag 17 mars 2015

Kladdig kaka och annat gott

Hej!

Jag och Gubben har en deal för tillfället. vi får inte köpa hem några sötsaker innan hösten.
Dealen innebär inte att vi inte får äta goda saker så länge någon annan bjuder och sådär lagom lämpligt så passade min goda vän på att bjuda oss på både godis och en härlig kladdkaka idag.
Jag är inne i en riktigt sockersvacka för tillfället. Allt gott passar bra i min mage.
Beachformen för detta år är nog väldigt långt borta för tillfället och jag borde verkligen ta mig själv i kragen.
För vem mår egentligen bra av allt för mycket godis och choklad? inte jag i alla fall.

Har tränat lite med pållarna idag igen.
Meciliah slapp ut på en promenad och sen blev det lite ridning på slutet.
Jag har planerat in årets första utställning för hennes del och som det ser ut just nu så blir det i Maj.
Mellizza velar jag lite fram och tillbaka med ifall vi ska åka och hopptävla om ett par veckor, vi får se..
Borde komma igång med lite lätta tävlingar nu innan sommaren för att få lite rutin.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar