lördag 9 maj 2015

Min andra morsdag

Hej bloggen!

Imorgon firar vi morsdag i Finland.
Tänk att det nu redan är min andra morsdag som jag får fira.
Under de två år som gått så har det hänt så otroligt mycket i mitt liv på en väldigt kort tid.
Jag har hunnit med en hel del. jag har hunnit förlova mig få barn gifta mig och fått ett barn till.
Vi har hunnit flytta två gånger och vi har fått hem hästarna till gården.
Jag har sett mina barndomsdrömmar uppfyllas en efter en och jag har med en gapande mun kunnat konstatera att drömmar kan verkligen bli sanna.
Jag har fått uppleva hur mycket man verkligen kan älska en människa och jag har fått förståelse för hur mycket en förälder verkligen kan älska sitt barn.
Jag har fått lära mig så otroligt mycket och jag har fått den mest fantastiska gåvan man bara kan få.
Jag förundras varje dag hur fin familj jag har och kärleken till dom gör nästan ont.
Våra barn är så otroligt fina och jag hoppas och ber att jag skall kunna vara den bästa mamman de bara kunnat få.
Ord kan inte beskriva hur mycket de betyder.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar