söndag 31 maj 2015

Torrt som i Sahara

Hej!

Det råder total bloggtorka i mitt huvud just nu.
Vet inte vad jag skall skriva och vet inte vad jag skall dela.
Det händer inte så mycket förutom att vi högst antagligen har hittat en häst, mer om det ifall pållen går genom besiktningen och vi får den hemtransporterad till Finland.
Jag har lite svårt att hitta någon som vill köra hela sträckan och skulle väldigt ogärna vilja ha flera olika transportörer..
Fick också en förfrågan här om dagen ifall vi vill sälja Pirayan men det vill vi verkligen inte göra :)

Gubben är på Gymmet just nu och barnen sover.
Gubben den stackaren tycks vara förföljd av otur.
Nu har han även fått problem med handen.
Den domnar och är iskall samtidigt som handleden och handen värker och smärtar.
Förhoppningsvis är det bara någon överansträngning/inflammation så det håller vi tummarna för. han skall förresten få börja studera till närvårdare i Januari, det är en bra sak.


2 kommentarer:

  1. va ska ni ha fö ras? Du får gärna reklamera min lalle som är till salu om du vet någon som söker arab!

    SvaraRadera
  2. Det blir ett 7 årigt arabsto från Danmark. Mest dressyrriden.. Jag skall ha honom i å tanke om jag hör någon som letar häst! :)

    SvaraRadera