torsdag 4 juni 2015

Svettigt värre

Godmorgon bloggen!

Får börja med att be om ursäkt över att uppdateringen har varit lite trög denna vecka.
Har nämligen haft så mycket att göra att bloggen helt enkelt har fått komma i andra hand..
Eller rättare sagt bloggen har fått komma sist i min prioritetsordning över viktiga saker.
Gubben har lyckats inflammera armen så han är inte så mycket att räkna med denna vecka.
Eller han kan ju hålla oss sällskap och hänga med på saker men inte göra så mycket praktiskt.
Jag och mina svägerskor har därför haft hand om hagbyggandet denna vecka.
Vi har fått bort vinterhagen och fått ner stolparna till sommarhagen.
Nu är det bara ett vindskydd/utestall som fattas.
Jag skulle vilja bygga en ligghall som man kan använda som utestall om det behövs.
Någon som har några tips på smarta lösningar där.
Det skall vara enkelt och smidigt inget extra prackas :)
Tanken är att hästarna skall få gå ute på bete i sommar bara gammelprinsessan går med på det.

Jag har äntligen kommit igång med löpningen igen och det är så otroligt skönt.
Jag orkar inga långa sträckor men sakta men säkert känner jag att konditionen blir allt bättre.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar