torsdag 11 juni 2015

No words needed

Hej!

Om detta vore en blogg där jag bara spyr ut allt som finns i mitt huvud så kan jag lova er att idag är en sådan dag som ni med gapande munnar stå och vara helt chockade över vad jag faktiskt just skrev. Idag kan jag helt enkelt inte skriva ett djupt ärligt inlägg det går bara inte.
Vissa saker skall man helt enkelt hålla för sig själv.
Hur som helst så har idag varit en frustrerande dag och en sådan dag som jag önskar att folk skulle ha lyssnat på mig för länge länge sedan istället för att göra något annat.
Jag vill inte på något sätt påstå att jag alltid har rätt för det har jag verkligen inte, men ibland så önskar jag bara folk skulle lyssna när man har något vettigt att säga.
Ibland är den bästa lösningen kanske inte att dra ut allt till sin spets.
Om man ser att nu går det här rakt åt skogen så kan det vara värt att bromsa in och åtminstone stanna upp och byta riktning istället för att bara köra ännu fortare och hoppas man skall missa träden som kommer ivägen.

Med facit i hand så vet jag inte vad jag skall skriva.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar