onsdag 1 juli 2015

En tvättäkta klantskalle!

Hej!

Två hela veckor gammal blev min nya telefon, hur klantig kan man egentligen vara?
Jag skuttade runt på ridplanen igår som en nyutsläppt kalv på grönbete och vips lyckades telefonen smita ur fickan och oturligt nog få en liiiten obetydlig spricka som visade sig vara döden för den. Synd på en ny telefon och det känns surt att bli tvungen att köpa en ny.
Jag som tänkte att jag var duktig och sparade pengar när jag inte anmälde Meciliah till utställningen i år men tji fick jag, en ny telefon är betydligt dyrare än så.

Idag har jag ridit Breeze på uteplanen.
Det stod lite hinder fram färdigt så vi kunde inte hålla oss borta från att skutta litegrann.
Vi hoppade hinder med en låda under samt hinder med koner under och även våghinder i en hel bana så jag skulle säga att vi helt klart fick godkänt, felfria va vi dessutom så jag är riktigt glad och nöjd. Idag bjöd hon till och med lite på hindrena så det märks att hon börjar fatta poängen med varför Matte styrde henne mot skräpet som ligger på ridplanen. imorgon blir det vaccinering så efter det får hon ta det lugnt ett par dagar.
Eventuellt satsar vi på att promenera lite i terrängen i helgen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar