måndag 14 mars 2016

I ett ända svep for helgen

Hej!

Hoppas ni alla haft en bra helg, det har vi i alla fall haft!
För en gångs skull har vi haft väldigt lite program och det har varit ack så skönt.
Vi har inte stressat och vi har inte haft bråttom någonstans utan vi har bara varit.
Jag har fått spendera kvalitetstid med både gubben, barnen och hästarna.
Vi har lagat mat, vi har lekt utomhus och vi har ätit godis samt kollat film.
På kvällarna har vi haft besök av goda vänner.
Igår var syrran på besök och det är alltid lika trevligt.
Även hästarna har fått sin lilla del.
Breeze slapp ut på promenad genom byn och sen lite markarbete över bommar och  Meciliah slapp också ut på en promenad efter cirka en månaders vila.
Jag tog till och med ut kameran och knäppte några bilder av min långhåriga vinterpälsiga arabfröken.
Vi är lika långt gångna hon och jag, båda två i 7 nde månaden.
Ända skillnaden är att jag har BF i Maj och hon i Juli vilket är tur så att jag bara behöver fokusera på en sak i gången.




2 kommentarer:

  1. Ska bli så roligt att se va för nån söt liten fölis som dyker upp i juli! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Sitter redan å funderar på namn :)

      Radera