fredag 8 april 2016

Jag hade visst glömt..

God förmiddag!

Denna kvinna lider nog av en begynnande demens kan vi lätt konstatera, vet inte vad det är med mig men huvudet är definitivt inte med i alla svängar hela tiden.
Jag tycks glömma bort både det ena och det andra och är allmänt väldigt tankspridd och lätt disträ.
Nåja det är väl fullt normalt skall vi hoppas så länge det inte går ut över någon annan än mig själv.

Idag är det ju dock fredag, vilket är oerhört skönt. Det betyder att Gubben kommer vara hemma två hela dagar och det är ack så efterlängtat. Barnen gillar att ha sin far hemma och det gör även hans kära fru. Jag tycker det skulle vara oerhört svårt att vara ensamstående småbarnsmor och måste säga att jag beundrar och lyfter på hatten åt de som klarar av det. Själv tror jag att jag skulle bli tokig, men det är jag det och vi skall hoppas jag aldrig behöver pröva på det fenomenet heller.

På dagens schema stå det ännu inte så mycket.
Kidsen sover middag och jag tar det bara lugnt.
Tanken är att jag skall försöka hinna konditionsträna Breeze idag bara jag kommer på något smidigt sätt. Just konditionsträning är svårt när amn inte kan rida och inte kan springa..
Det blir kanske en tur med cykeln, tror det alternativet är smidigast.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar