tisdag 31 januari 2017

Duktiga hästar allihop!

Hej!

Dagen har mest spenderats i stallet.
Jag började med att hälsa på Jenny och Pirayan och som vanligt träffade man på en hel hop med trevligt folk.
Jag red även Pirayan en stund och försökte hitta lite mera knappar.
Han tycker nog det är rätt märkligt att ha mig på ryggen eftersom jag och syrran rider på lite olika sätt.
Fick en bild på honom igår när han trampar genom ett hinder.
Det är pirayans lösning på problem om han får bestämma!
Jag ska ha hand om honom nu i helgen nät syster åker till Lappland och det skall bli roligt.
Vi tänkte inleda vår weekend med lite löshoppning på fredag.

Mina egna prinsessor fick också komma ut ett slag.
Red dom båda två en stund barbacka på åkern.
Breeze kändes pigg och glad.
Försökte smygöka hela tiden men lyssnade endå fint.
Meciliah var lite stel och ville inte riktigt ge efter på inner.
Hade hon fått välja så hade vi bara ridit rakt idag.
Dock uppförde hon sig endå fint så jag är nöjd!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar