fredag 27 januari 2017

Kaffepaus

Hej!

Kaffepausen den bästa är bland alla jordens drycker.
Jag brukar njuta av mitt kaffe både på morgonen, eftermiddagen och kvällen.
Jag tycker om att dricka kaffe både ensam och med sällskap jag tycker också om både varmt och kallt kaffe.
Nu är dock beslutet taget att jag skall ha en tids kaffepaus.
Inte kaffepaus som att dricka kaffe ständigt utan kaffepaus som inget kaffe alls någon tid på dygnet.
Nu får jag hitta en annan ovana istället.. vad månne detta kunna bliva istället.
Om amn tänker positivt så är det ju inte dåligt för hjärnan och kroppen att vara utan kaffe, det sägs ju att man blir mera vimsig av koffein samt får svårare att koncentrera sig, så vem vet om jag blir värsta filbunken nu då.
Den oefterlängtade pausen började dock på sämsta sätt med tre febriga barn som gråtit halva natten.
Mirakulöst kan i försöka hoppas på att stubinen endå hålls på en sån nivå att den inte exploderar.

Började denna kaffefria dag med en ridtur längs med smälta vägar.
Meciliah var pigg och glad men lyssnade endå fint.
Bara min balans blir bättre så kommer i nog att kunna ha ännu roligare ihop.
När jag kom tllbaka tog jag ut Breeze en liten stund som fick skritta runt 5 minuter på gårdsplanen med mig på ryggen.
Man får ju vara glad för det lilla och trots att hon inte är riden på flera månader så är hon alltid lika kul att hoppa upp på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar