söndag 15 januari 2017

Nypon och nypon

Hej!

Jag slängde mig ju hastigt och lustigt in i tillskottsdjungeln för att hitta något som skulle hjälpa Breeze.
Jag läste om alla möjliga sorters ledtillskott och allt möjligt annat.
Jag kom fram till att jag får pröva mig fram och se om något fungerar.
Beställde hem nyponpulver som aldrig dök upp. Jag som är otålig vill ju ha allt strax eller med det samma och när det inte dök upp beställde jag från ett annat ställe. Där fick jag besked om att det först kommer i slutet av månaden så då for jag i min iver till kokkola och köpte ett kilo Nypon pulver.
Dagen efter så dök nästa nyponleverans upp och snart kommer den tredje.
Plötsligt så har jag då 3 kg nypon hemma så nu får vi hålla tummarna att nypon hjälper då.
Tänkte att både Gubben som också har artros ska få testa samt Mellizza också.
Utvärdering kan ni få senare.
Sen är jag lite nyfiken på om det är någon skillnad på märken. Ena pulvret kostade 15 euro kg och det andra 50 euro
Sen var nog tullen lite lur på om jag handlat knark eftersom de öppnat min pulverleverans och levererade en sönder förpackning :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar