tisdag 17 januari 2017

Variga tänder

Hej!

Började veckan med att det rinner var ur en av mina änder, det var ju lite mindre trevligt kan vi ju säga och nu sitter jag och funderar om jag borde boka en tandläkartid eller inte.
Sen undrar jag också om man borde boka akut eller inte eller om man kan avvakta.
Som ni känner mig så är jag ju hysteriskt allergisk mot tandläkaren och skulle allra helst slippa eller dra ut tänderna med tång själv typ.
Sist jag var till tandläkaren var när halva tanden ramlat loss så det säger väl lite hur gärna jag far dit.
Dock lär jag väl somna i tandläkarstolen om jag far dit.
Sista barnet somnande klockan två i natt och första kom upp klockan sex.
Tycker synd om Gubben som pendlar till Vasa denna vecka.
Vi får verkligen be en bön att han inte somnar vid ratten!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar