onsdag 18 januari 2017

Pedofiler

Hej!

Jag har suttit och läst om pedofilhärvan som håller på att nystas upp och jag är mer än äcklad och mer än chockad.
Om det är något jag inte kan förstå så är det just sådana saker.
Jag vill ju allt som oftast tro att det finns något gott i varje människa men i såna här fall så handlar det om riktigt sjuka människor.
Jag kan helt enkelt inte förstå hur man kan våldta ett litet barn och sen att dessutom gruppvåldta och eller tortera på samma gång och dessutom filma.
Sen kan jag inte heller förstå att någon alldeles frivilligt vill sitta och njuta av en sådan video.
Jag tycker det är så ofattbart motbjudande att jag inte ens vill skriva det.
Jag tycker givetvis att straffet på något sådant bör vara oerhört högt både att inneha och utföra.
Sen skulle jag bra gärna vilja veta hur en sådan människa blivit till.
Hur man så småningom blir så avtrubbad att man inte förstår vad man gör utan njuter av det.
Jag kan också undra om det någongång sticker till i hjärtat av ens en liten uns av skam.
Det lär jag säkert aldrig få veta.
Sjukt svårt att veta vad man kan göra åt det hela, finns det ens någon lösning.
Finns det något man kan göra för att förhindra?
Går det ens att undvika att det föds pedofiler? Knappast?!
Nej det är helt enkelt obegripligt för mig, jag kan inte ens tänka i närheten av vad som skulle kunna röra sig i en sån människas huvud.
Hat kan jag förstå men detta.
Små oskyldiga stackars barn som inte själv ens kan springa undan eller göra motstånd. Barn som råkar få en sådan ödeslott att hamna i sådana händer. USCH
Oj om man kunde rädda dom alla, tänk om man ens kunde rädda ett.
Nä nu vill jag helst gå och spy och krama om mina egna barn extra hårt!
Idag är en dag när man inte vill lägga upp bilder på sina egna barn så det får bli något annat istället!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar