lördag 22 april 2017

Andnöd

Hej!

Så var vi här igen så med andnöd och en tryckande känsla över bröstet som inte vill ge med sig, svimningskänslor och slemhinnor som sväller fast så jag knappt får luft och hjärtat som springer iväg i 180.
Ingen trevlig känsla vill jag lova er.
Försöker sakta in och hoppas på att det ska ge med sig av sig själv.
Hoppas hoppas hoppas allting bara beror på stress, avskyr läkarbesök som pesten.
Bloggen har legat lite död därför, all min lediga tid har jag försökt fokusera på att vila. Så att man förhoppningsvis snabbt är back on track igen!

Snart blir det ju sommar och annat på tapeten som jag väldigt ogärna vill missa.
Breeze som skall betäckas och Marilyn som skall på utställning.
Själv lär jag väl halvt stå utan ridhäst om jag inte börjar rida Mellizza igen.
Fina ridbara araber växer inte på träd och speciellt inte till bra pris.
Att våra extra pengar dessutom skall läggas på många hästar under en huv är väl också ett dilemma som gör åtminstone min andra hälft lycklig.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar