tisdag 25 april 2017

Ge mig ett arabsto någon

Hej!

well rubriken säger väl sig själv.
Jag vill ha ett arabsto, högbent med korrekt exteriör, bra benstomme, stark rygg, stora fina rörelser, lång vacker hals, vackert utmejslat huvud, stoet skall vara vänligt och lätt att hantera och skall passa i avel och även till ridning. Stoet behöver inte vara inridet.
Sen skall den inte vara för långt borta heller typ max 600 km bort om det nu inte är något riktigt kap
Någon som har en sån att låna åt mig till avel i sommar, kan inte erbjuda någon betalning för mina hästpengar far tills vidare till  en motorcykel?
Dock kan jag möjligen vara intresserad av senare köp om allting klickar!
Jag kan erbjuda ett mycket gott hem med sällskap av tre andra arabston, stora fina hagar, bra foder, mycket utevistelse, vindskydd i hagen och box inne, mycket erfarenhet av hästhantering och  även ridning.
Well det är min önskan just nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar